Jesenná škola Fénixu – Orava

V piatok sme sa vybrali na Oravu. Pôvodne sme mali mať chatu, no tú nám na poslednú chvíľu zrušili. Kam ísť? To bola otázka, ktorú si kládla najmä Slávka. Obtelefonovala celý žilinský kraj a zohnala nám ubytovanie v Istebnom na školskom internáte. Musím priznať, že vybrala dobre, ani nevarili najhoršie. Po večeri sme hrali rôzne super hry, do ktorých sme sa všetci s radosťou zapojili.

V sobotu ráno hneď po raňajkách sme sa vybrali na Oravský hrad. Odtiaľ sme sa vrátili o niečo múdrejší v oblasti histórie. Ďalej nasledovala prehliadka mesta Dolný Kubín, ktorá sa nám tiež veľmi páčila, pretože sme boli na nákupe v Dráčiku. Na intráku sme sa všetci osprchovali (aspoň myslím, že všetci) a šup šup na večeru. Po večeri chvíľka oddychu a hurá do telocvične zacvičiť si. Mali sme na výber rôzne loptové hry, ping pong, ale i aerobik, ktorý predcvičovala Maťka. A šup šup potom do postele.

V nedeľu ráno sme sa vybrali do kostola. No nie na omšu, ale na exkurziu, lebo tento kostol bol drevený. Potom naspäť po batohy a hurá na vlak, veď doma nás čakali nedočkaví rodičia. Myslím, že za všetkých môžem povedať, že sa nám tento víkend páčil, a že sa raz radi vrátime. Barča

Páčilo sa mi: Oravský zámok, Istebné, Dráčik, Dolný Kubín – Hviezdoslavovo námestie

Najviac sa mi páčilo:

• V zámku: vypchaté zvieratá, studňa, hroby a schody
  • Potom: ubytovanie, ping-pong, izba, kamaráti a hry

Sisa

Cez víkend sme išli na Oravu. V piatok sme cestovali vlakom do Kraľovian a potom sme pokračovali osobákom do Istebného („Ibišteka“). Na ďalší deň sme išli na hrad a potom do Dolného Kubína a potom konečne na izbu. Večer po večeri sme si zahrali futbal v papučkách. Bolo dobre. Erik

Bol som v Oravskom zámku. Boli tam vypchaté zvieratá. Hral som ping pong a basketbal a potom som hral futbal. Prežil som pekný víkend. Alex

Víkend sme strávili na Orave v dedine Istebné. Boli sme ubytovaní na školskom internáte. Na večeru som sa „náramne tešil“, lebo som sa napchal bagetou ešte vo vlaku. V sobotu sme sa vybrali na Oravský hrad, z ktorého bol pekný výhľad na okolie. Dozvedeli sme sa zaujímavé veci o hrade a jeho histórii. Po prehliadke hradu sme išli na námestie Dolného Kubína, kde sme sa zastavili na pravú belgickú čokoládu. Podvečer sme dorazili do ubytovne, navečerali sme sa a išli sa doraziť futbalom. Po futbale sme trávili čas v izbe, kde nebola žiadna nuda. Proste celý víkend vyšiel na parádu! Lukáš