Posledný výjazd – Modra

20. - 22. decembra 2013

Predvianočná chata sa po niekoľkých rokoch stala našou tradíciou. Tento krát sme navštívili juh Malých Karpát, lokalitu Zoochova Chata.

Na pláne sme mali menšiu turistiku do okolia a najmä sme si chceli spraviť prijemnú predvianočnú náladu. A tak sme sa s radosťou vybrali na cestu. Kto sa zmestil do auta bol rád, lebo si ušetril cestu vlakom. Erik a Baša ním však museli ísť, a asi im to nestačilo, tak vystúpili z autobusu 4 km pod chatou a spravili si “turistiku” už v piatok. Po príchode sme sa všetci ubytovali, navečerali a stretli sme sa pri gitare, kde sme hraním hier príjemne strávili piatkový večer.

Ďalší deň nás čakala menšia turistika do okolia. Po raňajkách sme vyrazili a ponorili sme sa do hustej hmly, ktorá bola všade naokolo. Prešli sme lesom, a išli sme aj okolo známej Papierničky. Postupne hmla ustúpila a začalo svietiť slniečko, a pomaly sme sa blížili k nášmu cieľu – hradu Červený kameň. Tam nás čakala prehliadka vianočne vyzdobeného hradu. Cesta naspäť bola podstatne lepšia – vykuknuté slnko roztopilo ľad na ktorom sme sa ráno šmýkali a tak sme teraz šliapali vo vode a blate. Ale nebolo to až také hrozné. V lese sme stretli dva jelene a videli niekoľko srniek. Po malej prestávke a občerstvení na chate sme sa ešte vybrali na neďaleké observatórium. Cesta netrvala príliš dlho, ale bola klzká, pretože všetko opäť zamŕzalo. Čakala nás zaujímavá prehliadka počas ktorej sme sa dozvedeli nie len o tom ako sa ďalekohľadmi pozoruje vesmír, ale aj ako je predpovedané počasie. Plní nových vedomostí sme sa prišli opäť na chatu, kde sme si vychutnali skvelú večeru a užili ďalší večer plný zábavy a hier. Spravili sme si aj malé predčasné Vianoce: rozbalili sme si darčeky a zaspievali niekoľko vianočných piesní.

V nedeľu ráno sme sa už len pobalili a pobrali domov. Po tomto víkende prišli domov všetci odpočinutí a vianočne naladení.

Dušan

Týždeň pred Vianocami sme sa zúčastnili na víkendovej akcii. Bola to chata pri meste Modra. Prvý večer sme tam spievali a hrali hry. Tešil som sa na druhý deň. Boli sme dlho do noci hore. Ráno sme vstali celý unavený. Po raňajkách sme išli na turistiku na Červený Kameň. Celá cesta bola namrznutá, ale bola to super túra. Duško vyhlásil súťaž s fotkami. Všetci sme sa zapájali. Po ceste naspäť bol veľký kopec, ale náš oddiel to zvládol. Keď sme išli zrazu začali padať stromy a asi 1meter odo mňa prebehli 2 jelene a za nimi bežalo niekoľko laní. Po príchode na chatu sme sa vydali do hvezdárne. Bolo  to zaujímavé, ale mohli nám ukázať viac vecí. Keď sme sa vrátili na chatu boli sme vyčerpaný. Išli sme na večeru. PS: Domáca výborne varila. Večer sme zase spievali a hrali hry. Na ďalšie ráno sme išli domov. Celu chatu som si užil a myslím že aj všetci. Bola to moja prvá chata z Fénixu a mám z toho dobrý pocit. Teším sa na ďalšiu chatu.

Filip

V piatok poobede sme sa stretli pred klubovňou  a išli sme autami do Modry. Keď sme prišli  vybalili sme si kufre a išli sme na večeru po ktorej sme sa stretli a spievali pri gitare a potom sme sa hrali hry. Ráno sme sa naraňajkovali  a išli sme na červený Kameň.  Potom sme ešte išli do observatória a keď sme prišli boli sme na izbe a potom sme išli večerať. Po večeri  sme išli zase do spoločenskej miestnosti s tým že, sme na konci našli pod stromčekom darčeky. Matej bol námesačný a robil všeličo. Ráno sme raňajkovali a išli sme domov.

Matúš R.

Páčilo sa mi to, hlavne výlet a neobmedzená večierka. Cesta bola dlhá  ale ubehla rýchlo. Bola tam zábava. Raz som bol dokonca námesačný a jedol som makový závin. Večer sme sa hrali na gitare a spievali pesničky.

Matej

Páčilo sa mi na Červenom Kameni, bola veľká škoda že bola hmla. Matej bol námesačný. Prvú noc rozprával so sna solím kokos solím a idem. Na druhú noc bol hladný pokúšal sa zjesť ponožku.

Marek

Asi 3 dni pred Vianocami sme vyrazili na víkendovku. Išli sme na chatu v meste Modra- Piesok. Na chate  bolo veľa izieb. Ja som mal jednu s tých menších. Bola Dobrá až na to že tam nebol záchod. Ten bol až u schodov. Za to 4 chalani z izby číslo 2 mali ohromnú izbu z veľkou kúpeľňou a záchodom. Večere a raňajky boli celkom dobré. Super bolo hlavne večer. Zábava a hry  boli fajn. Jediné čo mi vadilo, že občas som krik z izby tých štyroch chalanov. Turistika bola super boli sme na hrade a cestou naspäť sme videli jeleňov. Bol to fajn víkend.

Krko

Páčilo sa mi keď sme išli na Červený Kameň a keď sme sa večer hrali. Mám veľký zážitok z prehliadky hradu. A bola zábava aj keď bol náš spolubývajúci námesačný a jedom ponožky. Na ďalšiu noc sme sa skoro celý čas rozprávali a počúvali ako Matúš prdí. Zábava bola aj keď sme si rozdávali darčeky. Celý výlet sa my veľmi páčil.