Vysoké Tatry

04. - 06. novembra 2016

V piatok po škole sme sa stretli na vlakovej stanici. Vlakom sme išli do Nového Mesta nad Váhom a odtiaľ rýchlikom do Popradu.

Rýchlik bol celkom plný, ale mali sme miestenky takže sme s radosťou sadli tam, kde sme mali právo sedieť. Po ceste sme hrali karty a zoznámili sa s našou spolucestujúcou Katkou. Z Popradu sme ešte chvíľu išli električkou do Novej Lesnej. Ubytovali sme sa. Ja som dostal apartmán na prízemí s Gaťom, Matejom a Matúšom. Navečerali sme sa a ja som dostal za úlohu pripraviť program na večer. Takže som zobral Matúša, ktorý predviedol tie najlepšie kúzla aké kedy kto videl. Potom sme si ešte zahrali pár hier a išli sme spať. Na druhý deň po raňajkách sme išli na turistiku na Zelené pleso. vystúpili sme v Tatranskej Lomnici a vybrali sa na cestu. Čím sme sa dostávali bližšie ku nášmu cieľu, tým viac snehu bolo navôkol. Keď sme sa dostali na miesto uchvátil nás pohľad na okolité nádherné slovenské štíty Tatier. Ja, Matúš a Matej sme uvideli zamrznuté Zelené pleso. Preto nás napadlo, že najlepšie bude ísť na ľad. Nešli sme moc ďaleko, pretože sme sa báli, a ani sme tam neostali dlho pretože za chvíľu sa ľad strašne podlomil a rýchlo sme utekali naspäť. Na chate som si dal fazuľovú polievku s kapustou a horúce maliny, ktoré boli výborné. Potom sme smerovali dole ale Marek Ž. si stihol niekde spraviť niečo s kotníkom, takže sme sa s ním pomaly ťahali vzadu. Ostatní išli spokojne na vlak a do koliby. Ale nám ušiel posledný autobus. Našťastie Peťo zavolal svojej rodine a prišli pre nás na autách. Zaviezli nás ku peťovej sestre a tá nás kráľovsky pohostila. Odtiaľ sme išli vlakom do koliby. Ostatní už dojedli tak išli na chatu a my sme si dali jedlo. Ja som si dal vyprážaný encián so zemiakmi a s tatarkou. Potom sa išlo na chatu. Večer sa robil sľub. Všetci prešli aj keď z môjho pohľadu by som niektorých ešte nechal tak. Aj som za to hlasoval, ale ostatní môj objektívny názor nepotvrdili a primiešali do hodnotenia svoje ľudské city. V noci sme si ešte na izbe zahrali twister. V nedeľu sme už normálne išli domov a to bolo všetko. Tento víkend bol veľmi zaujímavý.

Krko

Víkendovka vo Vysokých tatrách bola úžasná. Najskôr sme nastúpili do vlaku zo Starej Turej do Nového Mesta nad Váhom. Odtiaľ sme sa viezli tri hodiny do Popradu. Do Novej Lesnej sme prišli električkou. Potom sme sa vybalili a išli sme do spoločenskej miestnosti kde nám Matúš ukázal jeho kúzelnícke triky. Bolo to úžasné a doteraz sa nad tým zamýšľam ako to urobil. A potom sme išli do postelí. V sobotu ráno sme sa naraňajkovali a vyrazili na chatu pri Zelenom plese. Počas turistiky bola veľká sranda. Keď sme prišli na chatu tak sme sa tam najedli. Cestou späť som päťkrát spadla na ľade a stupila do studenej hlbokej vody. Potom sme sa išli najesť do koliby. Keď sme prišli na ubytovňu tak sme robili sľub. Večer sme hrali twister a potom sme išli spať. V nedeľu ráno sme sa naraňajkovali a vyrazili na Starú Turú. Táto víkendovka bola najúžasnejšia a budem na ňu dlho spomínať.

Ivanka

Víkendovka bola super. V piatok vo vlaku bola vážne sranda. S babami sme si zahrali hru „Hádaj kto“. Keď sme prišli do apartmánu nestačila som sa diviť. Izby boli s kuchynkou a boli nádherné. Na izbe som bola s Ivou, Maruš, Karin a Nikou. Ten večer sme mali ešte „párty“. V sobotu sme boli na veľkej turistike. Z počiatku mala trvať dve hodiny ale pretiahlo sa nám to na štyri hodiny. Do cieľa- čiže chata som prišla ako jedna z posledných lebo som cestou hrozne veľakrát zakopla a dvakrát aj spadla. Keď sme išli dole cesta nám trvala o dosť kratšie. Bola som v druhej skupine a dobehla som prvú takže som odišla skoršie, takže som dlhšie pracovala na sľube, ktorý som úspešne zvládla. Večer sme ešte hrali twister a išli spať. Na ďalší deň sme išli domov. Mám na túto víkendovku nezabudnuteľné zážitky, kiežby nikdy neskončila.

Terka

Víkendovku vo Vysokých Tatrách sme začali samozrejme nástupom do vlaku na Starej Turej kde sme sa Ivou dohodli, že si vymeníme veci a ja budem ťahať jej kufor. Vo vlaku sme boli tri hodiny. Napriek tomu som sa veľmi bavila a ubehlo mi to veľmi rýchlo. Keď sme dorazili tak sa Ivanke podarilo vymknúť sa na záchode :-D. Potom sme si zahrali hru „Tik-tak-bum“.  Nasledovalo úplne úžasné kúzelnícke predstavenie Matúša. A potom už sme sa iba išli prezliecť do pyžám a spať. na ďalší deň nás čakala náročná turistika. Počas turistiky sme sa úžasne zabavili. Keď sme prišli do nášho cieľa nám veľmi odľahlo. Tam sme sa veľmi dobre najedli. Ja som si dala klobásku a horúce maliny. Cestou naspäť som išla s Ivou a Maruš pričom Iva padla asi päťdesiatkrát na zadok. Potom sme išli do Koliby kde som si s Maruš rozdelila palacinky. Neskôr sme zistili, že máme chuť na ďalšie a tak sme si dali ešte druhú porciu. Nasledoval sľub, ktorý som spravila takže som šťastná. V nedeľu sme sa už iba pobalili a nastúpili na vlak kde som sa opäť veľmi dobre bavila. Bolo to úžasné a kto nebol samozrejme môže ľutovať. teším sa na ďalšie víkendovky.

Karin

Víkendovka vo Vysokých Tatrách bola super. Cesta ubehla rýchlo lebo sme hrali super hru a smiali sa na Ivankinom kufri. Keď sme sa išli ubytovať už bola tma a Terke sa utrhol remienok na cestovke, našťastie sa jej to podarilo z posledných síl odniesť lebo tá cestovka bola mega ťažká. V sobotu sme išli na turistiku na Chatu pri Zelenom plese a v polke cesty boli zľadovatené úseky, na ktorých  som aj spadla  (cestou tam aj späť). Potom sme išli na večeru do koliby. Ja som si dala palacinky a veľkú kofolu. Tie palacinky boli supeeer. Keď sme mali už po sľube išli sme ešte hrať twister. A v nedeľu sme odišli asi o desiatej, cesta späť ubehla rýchlo.

Nikolka

Víkendovka vo Vysokých Tatrách sa mi veľmi páčila. Boli sme tam tri dni. V sobotu sme išli na veľkú turistiku, ktorá trvala približne šesť hodín. Cestovali sme na chatu pri Zelenom plese. Cesta bola niekedy šmykľavá. Turistika sa mi veľmi páčila. Keď sme prišli z turistiky domov začali sme robiť sľub. Ooo ešte som zabudla na piatok: Keď sme prišli do nášho ubytovania a dali nám izbu išli sme si zahrať hry. No a v nedeľu som sa tešila domov a vlakom sa mi išlo dobre.

Maruš

Piatok zbalení sme odišli vlakom do tatier. cesta bola bezproblémová ale vlak bol pekne plný. Našťastie nám Peťo kúpil miestenky. Vo vlaku sme si našli novú kamarátku Katku z Liptovského Mikuláša. Ubytovali sme sa v Apartmánoch Plesnivec. Na druhý deň sme išli na menšiu turistiku na Zelené pleso. Turistika bola úplne parádna, hory boli nádherne zasnežené. Na menšie zdravotné úrazy sme prišli v poriedku. Jedna nemenovaná osoba sa hatlala a kôli nemu sme zmeškali dva autobusy. Zachránila nás Peťova sestra, ktorá nás uchýlila u nej doma. Prvý raz sme nemali vlastnú večeru ale sme išli do koliby. Sľub som zvládol. Večerné prekvapenie ma veľmi prekvapilo a veľmi sa mi ľúbilo (chválim Matúšovu čokoládku). V nedeľu sme išli naspäť. Cesta domov ubehla rýchlo. Veľmi sa mi na mojej prvej víkendovke páčilo.

Gaťo

V piatok sme sa hneď po škole stretli na stanici, počkali sme na vlak a išli sme ním do Nového Mesta. V Novom Meste som si dal rezeň, čo som mal z domu a išli sme do vlaku. Vlakom sme išli do Popradu a odtiaľ električkou do Novej Lesnej. Večer som mal ešte vystúpenie, na ktorom som ukazoval nejaké ilúzie a potom sme ešte hrali nejaké hry. V sobotu sme vstali, dali sme si raňajky  a išli sme na turistiku na Zelené pleso. Išli sme električkou do Lomnice a odtiaľ na Zelené pleso . Ako sme sa približovali tak pribúdal sneh. Na Zelenom plese bolo trochu ľadu tak sme ho skúsili ale praskol tak sme išli do chaty. Tam sme si dali klobásu, čaj a horúce maliny. Potom sme išli naspäť. Postavili sme si snehuliaka a išli sme dole. Na ľade sa šmýkalo a padalo. Trochu sme čakali na Mareka, ktorý mal niečo s členkom. Potom sme ho už ani nečakali. Išli sme ďalej a kúsok za polovicou sme stretli Peťa, ktorý nám oznámil, že sme zmeškali dva autobusy a možno zmeškáme aj tretí. Počkali sme tam Mareka a išli dole. Tam sme zistili, že sme zmeškali aj tretí. Prišli dve autá a zaviezli nás do Lomnice. Tam sme počkali na električku u Peťovej sestry. Dostali sme čaj a koláče a išli sme na električku. Električkou sme išli naspäť. Išli sme do koliby, kde už ostatní dojedli jedlo a objednali sme si aj my. najedli sme sa a išli sme na chatu. Na chate si noví členovia a Matej pripravovali sľub a potom už prezentovali svoje výrobky pred radou starších. Potom sme išli spať. V nedeľu sme sa naraňajkovali, dobalili a išli na vlak. Vo vlaku sme boli hladní, tak sme išli do reštauračného vozňa. prišli sme na Starú Turú a odtiaľ sme išli každý vlastnou cestou.

Matúš

V piatok sme po škole išli zo Starej Turej do Poprad –Tatry. Trvalo to tri hodiny. Vonku bola tma. Večer sme prišli na chatu. Večer Matúš robil kúzla z kartami. V sobotu sme išli na turistiku. Išli sme na Zelené pleso. Ked sme prišli  noví robili sľub. V nedeľu sme išli domov.